ZBOŽÍ V AKCI

99 CZK (4 €)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

350 CZK (15 €)
skladem
269 CZK (11 €)
skladem
239 CZK (10 €)
skladem

Nejčastější otázky
Nejčastější otázky

Kdy mi zboží odešlete?

Pokud jste zásilku vytvořili v pondělí až pátek do 9 hodin dopoledne, odešleme objednávku ještě ten stejný den. Pokud kdykoli později v průběhu dne, odešleme v následující pracovní den.

Jak probíhá reklamace?

Formuláře k reklamaci další informace naleznete zde warriorfactory.cz/Reklamacni-podminky-spory

Jsme poctiví, féroví a vstřícní a pokud se jedná o funkční vadu typu rozpáraná kapsa či jiná část oděvu, řešíme to opravou u výrobce a probíhá tedy standartní reklamace s 30ti denní lhůtou na vyřízení.

Pokud máte například odlupujicí se potisk po několika vypráních během prvních 3 týdnů nošení, okamžitě Vám zboží vyměníme za nový kus, popřípadě, pokud se již nevyrábí, tak dostanete možnost si vybrat z jiných produktů v dané cenové hladině produktu.

V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit a vše spolu zvládneme a vyřešíme tím nejlepším možným způsobem
:-)

POSTUP: Stačí nám zaslat reklamované zboží na kontaktní adresu, K reklamaci je nutno mít doklad (fakturu) přiloženou ke zboží a popsaný důvod reklamace a jasně popsanou závadu.

Mohu zboží vrátit či vyměnit?

Formuláře k reklamaci další informace naleznete zde warriorfactory.cz/Reklamacni-podminky-spory

Ano jistě! Ale musí nám být zasláno zpět nejpozději do 14 dnů od Vašeho převzetí objednávky. 

Další nezbytnou podmínkou je, aby zboží bylo zcela v původním stavu v jakém jsme ho zasílali a to včetně dárků, které k objednávkám zasíláme. Bez splnění této podmínky Vám bohužel nemůžeme vyhovět a zboží Vám zasíláme zpět,  popřípadě se můžeme domluvit na odečtení ceny dárků z faktury. Pokud jste měli jako další bonus dopravu za 0 korun v případě Zásilkovny a vrací se celá objednávka, je třeba také vykompenzovat náklady námi uhrazené za dopravu. V případě nejasností nás raději prosím kontaktujte

Opět musí být ke zboží příložen doklad (faktura) a papír s důvodem a požadavkem na vracení či výměnu + Váš podpis. V případě chybějící faktury či nemožnosti si ji dotisknout (zasílame je od 1.1.2019 elektronicky) nám postačí na papíře fakturační údaje jako jsou - číslo objednávky, jméno a příjmení, adresa a datum nákupu,abychom mohli objednávku identifikovat + opět přidejte svůj podpis. 

V případě výměny, kdy při vytvoření objednávky využijete slevový kód max. v rozmezí 10-13% a nebo jej nevyužijete, tak máte od nás jako dárek jednu bezplatnou výměnu. Tzn. že zboží, které nám zašlete, vám vyměníme za nové, které zašleme bez doplatku na dopravu. V opačném případě jsme nuceni dopravu chtít uhradit. 

 

ZmRlNjc0ZT