NEJPRODÁVANĚJŠÍ

249 CZK (10 €)
skladem
279 CZK (11 €)
skladem

Nejčastější otázky
Nejčastější otázky

Kdy mi zboží odešlete?

Pokud jste zásilku vytvořili v pondělí až pátek do 10 hodin dopoledne, odešleme objednávku ještě v ten stejný den. Pokud kdykoli později v průběhu dne, odešleme v den následující.

Jak probíhá reklamace?

Jsme poctiví, féroví a vstřícní a pokud se jedná o funkční vadu typu rozpáraná kapsa či jiná část oděvu, řešíme to opravou u výrobce a probíhá tedy standartní reklamace s 30ti denní lhůtou na vyřízení.

Pokud máte například odlupujicí se potisk po několika vypráních během prvních 3 týdnů nošení, okamžitě Vám zboží vyměníme za nový kus, popřípadě, pokud se již nevyrábí, tak dostanete možnost si vybrat z jiných produktů v dané cenové hladině produktu.

V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit a vše spolu zvládneme a vyřešíme tím nejlepším možným způsobem
:-)

POSTUP: Stačí nám zaslat reklamované zboží na kontaktní adresu, K reklamaci je nutno mít doklad (fakturu) přiloženou ke zboží a popsaný důvod reklamace a jasně popsanou závadu.

Mohu zboží vrátit či vyměnit?

Ano jistě! Ale musí nám být zasláno zpět nejpozději do 14 dnů od Vašeho převzetí objednávky. 

Další nezbytnou podmínkou je, aby zboží bylo zcela v původním stavu v jakém jsme ho zasílali a to včetně dárků, které k objednávkám od 1.4.2019 zasíláme. Bez splnění této podmínky Vám bohužel nemůžeme vyhovět a zboží Vám zasíláme zpět,  popřípadě se můžeme domluvit na odečtení ceny dárků z faktury. Pokud jste měli jako další bonus dopravu za 0 korun v případě Zásilkovny a vrací se celá objednávka, je třeba také vykompenzovat náklady námi uhrazené za dopravu. V případě nejasností nás raději prosím kontaktujte

Opět musí být ke zboží příložen doklad (faktura) a papír s důvodem a požadavkem na vracení či výměnu + Váš podpis. V případě chybějící faktury či nemožnosti si ji dotisknout (zasílame je od 1.1.2019 elektronicky) nám postačí na papíře fakturační údaje jako jsou - číslo objednávky, jméno a příjmení, adresa a datum nákupu,abychom mohli objednávku identifikovat + opět přidejte svůj podpis. 

V případě výměny, kdy při vytvoření objednávky využijete slevový kód max. v rozmezí 10-13% a nebo jej nevyužijete, tak máte od nás jako dárek jednu bezplatnou výměnu. Tzn. že zboží, které nám zašlete, vám vyměníme za nové, které zašleme bez doplatku na dopravu. V opačném případě jsme nuceni dopravu chtít uhradit. 

 

ZWQ4MzkxN