◼ Často kladené otázky

často kladené otázky

Zde si můžete přečíst odpovědi na nejčastěji kladené otázky, které by mohly zajímat i vás.

 

 

1. Kdy mi zboží odešlete?

Vzhledem k tomu, že máme tisíce a tisíce variant produktů, tak je toto více individuální, každopádně objednávky složené výhradně z produktů naši značky Warrior Factory expedujeme většinou téměř okamžitě. Objednávky i s produkty jiných značek pak většinou do 24-48 hodin. Záleží také vždy na aktuálním vytížení s množstvím příchozích objednávek.

 

2. Jak probíhá reklamace?

Formuláře k reklamaci další informace naleznete zde warriorfactory.cz/Reklamacni-podminky-spory

Jsme poctiví, féroví a vstřícní a pokud se jedná o funkční vadu typu rozpáraná kapsa či jiná část oděvu, řešíme to opravou u výrobce a probíhá tedy standartní reklamace s 30ti denní lhůtou na vyřízení.

Pokud máte například odlepující se potisk po několika vypráních během prvních 3 týdnů nošení, okamžitě Vám zboží vyměníme za nový kus (pokud je skladem), popřípadě, pokud se již nevyrábí či byste museli čekat dlouho na nové doskladnění, tak dostanete možnost si vybrat z jiných produktů v dané cenové hladině produktu či vrácení peněz.

V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit a vše spolu zvládneme a vyřešíme tím nejlepším možným způsobem.

 

3. Mohu zboží vrátit či vyměnit?

Ano jistě! Ale musí nám být zasláno zpět nejpozději do 14 dnů od Vašeho převzetí objednávky. 

Formuláře k reklamaci další informace naleznete zde warriorfactory.cz/Reklamacni-podminky-spory

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení