◼ Často kladené otázky
Zde si můžete přečíst odpovědi na nejčastěji kladené otázky, které by mohly zajímat i vás.
1. Kdy mi zboží odešlete?
Vzhledem k tomu, že máme tisíce a tisíce variant produktů, tak je toto více individuální, každopádně objednávky složené výhradně z produktů naši značky Warrior Factory expedujeme většinou téměř okamžitě. Záleží také vždy na aktuálním vytížení s množstvím příchozích objednávek.
2. Jak probíhá reklamace?
Formuláře k reklamaci další informace naleznete zde warriorfactory.cz/Reklamacni-podminky-spory
Jsme poctiví, féroví a vstřícní a pokud se jedná o funkční vadu typu rozpáraná kapsa či jiná část oděvu, řešíme to opravou u výrobce a probíhá tedy standartní reklamace s 30ti denní lhůtou na vyřízení.
Pokud máte například odlepující se potisk po několika vypráních během prvních 3 týdnů nošení, okamžitě Vám zboží vyměníme za nový kus (pokud je skladem), popřípadě, pokud se již nevyrábí či byste museli čekat dlouho na nové doskladnění, tak dostanete možnost si vybrat z jiných produktů v dané cenové hladině produktu či vrácení peněz.
V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit a vše spolu zvládneme a vyřešíme tím nejlepším možným způsobem.
3. Mohu zboží vrátit či vyměnit?
Ano jistě! Ale musí nám být zasláno zpět nejpozději do 14 dnů od Vašeho převzetí objednávky. U otevřených balení doplňků stravy to ale již není možné.
Formuláře k reklamaci další informace naleznete zde warriorfactory.cz/Reklamacni-podminky-spory